فرماندار یزد:حج جلوه گاه روشن حقایق الهی، آیینه تمام نمای دین و نمایشگر تمام ابعاد فرهنگ اسلام است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، عزیزالله سیفی در پیامی هفته حج را به تمامی کارگزاران حج و عاشقان خانه خدا را تبریک گفت.

عزیزالله سیفی در پیام خود آورده است حج جلوه گاه روشن حقایق الهی، آیینه تمام نمای دین و نمایشگر تمام ابعاد فرهنگ اسلام است که با حضور گسترده امت مسلمان جهان ، دستیابی به هویت راستین و منش والای الهی در معبد عشق و میقات محقق می شود.

فرماندار با تأکید به اینکه حج فرصت خوبی برای وحدت و بیداری مسلمانان است افزوده است باید در این ایام تمام مسلمانان از هر رنگ و نژادی و به دور از هرگونه تعلقاتی با وحدت و یکپارچگی کنار یکدیگر درصدد نابودی استکبار جهانی ، صهیونیزم و دشمنان اسلام باشند.

وی در ادامه آورده است موسم حج ،بهترین زمان برای تعامل افکار،عقاید است تا بدین وسیله، افراد بتوانند در برابر جریان های فرهنگی بیرون از حوزه جهان اسلام، سیاستی مشترک انتخاب کرده و سمت و سوی واحدی را در مقابل کوشش های فکری و فرهنگی مخرّب برگزینند.

سیفی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای تمامی متولیان و دست اندرکاران حج ابراهیمی و محمدی (ص ) از مسوولان و کارگزاران حج و زیارت بويژه مديران كاروانهاي حج 90 خواسته است همچون گذشته حج رمز وحدت مسلمانان و ظلم ستیزی و برائت آنان از هر گونه ظلم و تعدی باشد و با برنامه ريزي دقيق سفري خوب و بدون مشكل براي زائران استان را فراهم نمايند و به زائرين توصيه كرد از فرصت پيش آمده نهايت استفاده و بهره برداري را از فضاي معنوي مكه و مدينه داشته باشند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا